Jsme zavedený internetový obchod specializující se na prodej sedacích vaků. Mezi naše přednosti patří především velmi široký sortiment, rychlé dodání, přehledný výběr produktů a většina zboží skladem. Více o nás.
Dotovaná doprava - jedno poštovné za celou objednávku, nehledě na počet kusů.
Platba dobírkou, kartou nebo převodem.
Většina zboží skladem: doba dodání 1-2 dny.
Doručení zboží kurýrem DPD a Českou poštou. Více informací o dopravě zde.
Navštívit nás můžete v Chotěbuzi u Českého Těšína. Více v kontaktních údajích.
Prozradíme vám na co si dát pozor, z jakých materiálu máte na výběr a jaké jsou jejich vlastnosti. Pomůžeme vám se správně zorientovat v rozměrech vaků, v nabízených typech, barvách a vzorech. Podívejte se rovněž na časté dotazy.
Při nákupu více než 5 kusů a minimální hodnotě objednávky 10 000 Kč.
Aktuální nabídku produktů ve slevě nalezenete zde.
Nabízíme rovněž potisknutí vaku vaším logem. Více o sedacích vacích s potiskem zde.
11. 11. 2020 Jak vybrat sedací vak (dle použití)
9. 11. 2020 Jak vybírat sedací vaky
26. 9. 2018 Výrobky s pohankou & jóga
12. 9. 2016 Vaky na Kraví hoře v Brně
4. 04. 2016 Nová sekce videa Naleznete tam všechna videa z našeho webu. Většinou se týkají čistění nebo představení materiálu.
29. 01. 2016 Jaký materiál zvolit
06. 11. 2015 Kde lze naše sedací vaky vidět
19. 02. 2015 Vybíráme sedací vak pro děti
5. 01. 2015 Jak čistit sedací vaky
08. 11. 2014 Jakou barvu sedacího vaku vybrat
11. 10. 2014 Vybavení školy sedacími vaky
3. 2. 2013 Sedací vaky jako bytové doplňky
7. 6. 2011 O moderním nábytku
Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoníku vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy.
Smluvní stranyKupní smlouva je uzavíraná mezi prodávajícím, kterým je společnost ONNET SHOP s.r.o. se sídlem Na Dolinách 109, 735 62 Český Těšín a IČ: 28586697 zapsána v OR vedeném KS v Ostravě, oddíl C, vložka 33338 a kupujícím na straně druhé.
Všechny ceny v našem internetovém obchodě jsou uvedeny v českých korunách a včetně DPH.
Kupující musí během objednání uvést úplnou a platnou adresu, další kontaktní údaje (email, telefon) a zvolit způsob dopravy i platby. Potvrzením objednávky se zákazník zavazuje k odebrání zvoleného zboží a k uhrazení příslušné částky. Kupující odpovídá za správnost uvedených údajů a zavazuje se zboží převzít. Pokud tak neučiní postupuje se dle odstavce VIII.
Kupující má možnost volit mezi platbou převodem, dobírkou a úhradou online - platební kartou. Při volbě platby převodem může být zboží expedováno až po připsání požadované částky na náš účet.
Doprava může být realizovaná jedním ze smluvních dopravců, případně si zákazník může zboží vyzvednout na provozovně. V případě využití dopravců, je účtováno poštovné dle aktuální sazby zobrazené v košíků.
O vyřízení objednávky informuje automatickým e-mailem. Stav objednávky lze sledovat i v klientském účtu na našich stránkách. V případě překážky u vyřízení objednávky Vás budeme kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.
Expediční lhůta je uvedena u každého jednotlivého výrobku. Pokud je skladem, je to jeden až dva pracovní dny počínaje následujícím dnem od objednávky. U zboží, které není skladem je doba individuální. V případě objednání nedostupného zboží může dojít k prodloužení lhůty. Při platbě převodem začíná běžet expediční lhůta v okamžiku připsání částky na náš účet. Prodejce se zavazuje expedovat zboží v nejkratší možné době.
Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje v maximální možné míře jeho poškození. Faktura plnící funkci reklamačního a daňového dokladu bude zaslána do 3 dnů od odeslání na e-mailovou adresu uvedenou v objdnávce.
Zákazník je povinen zkontrolovat neporušenost obalu. Důrazně nedoporučujeme přebírat zásilky, které nesou zjevné známky poškození.
Zásilku při přebrání důkladně zkontrolujte, pokud nejeví známky poškození. Pokud odhalíte poškození zásilky tak ji nepřebírejte. Zašleme Vám zboží znovu nepoškozené.
Zásilku neotvírejte ostrými předměty (nůžky, nože) a dbejte zvýšené opatrnosti.
Zkontrolujte výrobek co nejdříve po doručení jestli nejeví známky poškození a je kompletní. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Jestli zjistíte poškození až po převzetí, neprodleně nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky.
Pokud nebude žádná závada oznámená do 3 dnů od doručení bude považováno, že výrobek byl doručen bez vad.
Doporučení: Pozor na neopatrné rozbalování nožem nebo jinými ostrými předměty. Pokud je obal poškozený, doporučujeme ověřit jestli nedošlo k poškození samotného sedacího vaku, pokud ano - odběratel je povinen zásilku odmítnout. Vaky jsou zpravidla zasílány ve dvou igelitových obalech, při poškození vnějšího obalu se nic neděje, pokud při přepravě jsou poškozené oba obaly, doporučujeme pečlivě zkontrolovat, jestli není poškozen samotný sedací vak. V případě poškození zásilku odmítněte a kontaktujte nás.
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů. Toto neplatí na podnikatelské subjekty - ty co zadají v objednávce identifikační číslo subjektu (IČ). Bez udání důvodu lze odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží nesmí vykazovat známky použití, nesmí být jakkoli poškozeno.
Pokud zboží toto nesplňuje, je prodávající oprávněn požadovat náhradu nákladu na opravu zboží, pokud to charakter závady dovoluje. Mechanické poškození látky opravit nelze.
U zásilky je nutné uvést kontakt a číslo účtu pro vrácení peněz. Zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty. Zboží odeslané nejpozději 14. den ode dne převzetí na adresu prodávajícího bude překontrolováno a následně bude vyplacena částka na číslo bankovního účtu uvedené zákazníkem v reklamační zásilce. Náklady spojené s navrácením zboží ponese odběratel (spotřebitel).
Peníze zasíláme výhradně na bankovní účet. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Formulář pro vrácení zboží naleznete na této adrese https://www.sedaci-pytle.cz/odstoupeni_od_kupni_smlouvy.pdf
V případě, že kupující nepřevezme zboží bez zjevného důvodu, náleží prodejci právo požadovat úhradu nákladů vzniklých s expedicí a pokusem o dodání zboží. Typickým příkladem je poštovné v skutečné výši. Neplatí v případě, že zboží bylo nepřevzato nebo odmítnuto ze zjevného důvodu, jako je třeba poškození zásilky nebo výrazné nedodržení dodacího termínu. Prodávající nenese odpovědnost za překážky na straně dopravce, jenž si kupující sám v objednávce zvolil. Kupní smlouva je uzavřena jak na objednané zboží, tak na služby dodání zboží, které prodávající pro kupujícího zajišťuje.
Náklady na dopravu jsou 100 Kč / 1 ks balík standart. 200 Kč / 1 ks balík nadrozměr.
Reklamaci můžete jednoduše podat pomocí našeho průvodce centrum podpory klienta - reklamace.
Záruka na zboží zakoupené v internetovém obchodě sedaci-pytle.cz se řídí platnými zákony. Standardní záruční doba pro spotřebitele je 24 měsíců, záruka se vztahuje na všechny vady omezující možnost řádného použití zboží jako jsou třeba povolené švy.
Záruka se ale nevztahuje na opotřebování běžným užíváním nebo poškozením způsobeným nesprávným užíváním, například roztržení látky.
V případě podnikatelů (právnických osob, nákup na IČ, atd.) prodejce odpovídá ze zákona pouze za vady, které má věc v okamžiku převzetí. Neplatí záruka 24 měsíců.
Reklamace se oznamuje některým z následujících způsobů:
a) e-mailem na adresu obchod@sedaci-pytle.cz
b) telefonicky na čísle 773 635 902
Následně po oznámení reklamace zašlete zboží na níže uvedenou adresu:
ONNET SHOP s.r.o.
Náves 206
735 61 Chotěbuz
K reklamaci připojte popis závady, kontakt na vás a doklad prokazující zakoupení zboží (faktura, výpis z účtu v případě platby převodem nebo kartou)
Po kontrole zboží bude zákazník informován telefonicky nebo e-mailem o výsledku reklamace. V případě splnění podmínek bude zasláno bezvadné zboží na dohodnutou adresu.
V případě potřeby, jsme schopni přijmout reklamaci pouze obalu (vaku bez výplně).
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
Reklamační řád a obchodní podmínky jsou v platnosti od 19.6.2020. Změny jsou vyhrazeny.
1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je ONNET SHOP s.r.o IČ 28586697 se sídlem Na Dolinách 109 735 62 Český Těšín (dále jen: „správce“). 2. Kontaktní údaje správce jsou adresa: Náves 206, Chotěbuz email: obchod@sedaci-pytle.cz telefon: 773 635 902
3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
• plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
• oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů, výzkumu spokojenosti viz. odst. IX) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
• Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
2. Účelem zpracování osobních údajů je
• vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
• zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
3. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. Pokud by docházelo k automatickému individuálnímu rozhodování byl vyžádán s takovým zpracováním výslovný souhlas.
1. Správce uchovává osobní údaje
• po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
• podílející se na dodání zboží (Česká pošta, DPD) / služeb / realizaci plateb (GoPay) na základě smlouvy,
• zajišťující marketingové služby.
2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
• právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR.
• právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
• právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
• právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR.
• právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
• právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
2. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.