773 635 902 (8:00 - 15:00)
obchod@sedaci-pytle.cz
Přihlásit se
doprava zdarma od 5 000 Kč
chybí nakoupit zboží za 5000 Kč
košík
0 Kč
TVOŘÍME SVĚT SEDACÍCH VAKŮ JIŽ OD ROKU 2008!
O nás

Jsme zavedený internetový obchod specializující se na prodej sedacích vaků. Mezi naše přednosti patří především velmi široký sortiment, rychlé dodání, přehledný výběr produktů a většina zboží skladem. Více o nás.


Doprava a platba

Dotovaná doprava - jedno poštovné za celou objednávku, nehledě na počet kusů.

Platba dobírkou, kartou nebo převodem.

mastercard visa

Většina zboží skladem: doba dodání 1-2 dny.

Doručení zboží kurýrem DPD a Českou poštou. Více informací o dopravě zde.

dpd Česká pošta

Navštívit nás můžete v Chotěbuzi u Českého Těšína. Více v kontaktních údajích.


Průvodce výběrem

Prozradíme vám na co si dát pozor, z jakých materiálu máte na výběr a jaké jsou jejich vlastnosti. Pomůžeme vám se správně zorientovat v rozměrech vaků, v nabízených typech, barvách a vzorech. Podívejte se rovněž na časté dotazy.


Vaky pro školy a knihovny

Častým odběratelem sedacích vaků jsou školy a knihovny.

Reklamní vaky

Nabízíme rovněž potisknutí vaku vaším logem. Více o sedacích vacích s potiskem zde.

Venkovní vaky

Nabídka venkovních (outdoorových) sedacích vaků.

Množstevní slevy

Při nákupu více než 5 kusů a minimální hodnotě objednávky 10 000 Kč.

Aktuální nabídku produktů ve slevě nalezenete zde.


Články


Jaký materiál zvolit


Jak vybrat sedací vak (dle použití)


Jak vybírat sedací vaky


Výrobky s pohankou & jóga


Vaky na Kraví hoře v Brně


Nová sekce videa Naleznete tam všechna videa z našeho webu. Většinou se týkají čistění nebo představení materiálu.


Kde lze naše sedací vaky vidět


Vybíráme sedací vak pro děti


Jak čistit sedací vaky


Jakou barvu sedacího vaku vybrat


Sedací vaky jako bytové doplňky


O moderním nábytku




Obchodní podmínky obchodu www.sedaci-pytle.cz

Zákazník odesláním objednávky souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

I. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy.

Smluvní strany

Kupní smlouva je uzavíraná mezi prodávajícím, kterým je společnost ONNET SHOP s.r.o. se sídlem Náves 206, 735 61 Chotěbuz a IČ: 28586697 zapsána v OR vedeném KS v Ostravě, oddíl C, vložka 33338 a kupujícím na straně druhé.

Kupujícím může být koncový spotřebitel nebo kupující, který produkty využije k vlastnímu podnikání dále označený jako 'podnikatel'. Kupující, který produkty využije k vlastnímu podnikání je ten, kdo uvede v objednávce (kupní smlouvě) identifikační číslo podnikatele (IČ).

K uzavření kupní smlouvy dochází okamžikem odeslání objednávky - kliknutím na tlačítko 'Odeslat objednávku'. Potvrzení kupní smlouvy (objednávky) je odesláno na e-mail kupujícího.

II. Ceny

Všechny ceny v našem internetovém obchodě jsou uvedeny v českých korunách a včetně DPH.

III. Objednání

Kupující musí během objednání uvést úplnou a platnou adresu, další kontaktní údaje (email, telefon) a zvolit způsob dopravy i platby. Odesláním objednávky se zákazník zavazuje k odebrání zvoleného zboží a k uhrazení příslušné částky. Kupující odpovídá za správnost uvedených údajů a zavazuje se zboží převzít. Pokud tak neučiní, postupuje se dle odstavce VIII.

IV. Platba

Kupující má možnost volit mezi platbou převodem, dobírkou a úhradou online - platební kartou. Při volbě platby převodem může být zboží expedováno až po připsání požadované částky na náš účet.

V. Doprava

Doprava může být realizovaná jedním ze smluvních dopravců, případně si zákazník může zboží vyzvednout na provozovně. V případě využití dopravců, je účtováno poštovné dle aktuální sazby zobrazené v košíku. Odpovědnost za poškození při přepravě až do doby doručení zboží nese prodávající.

VI. Vyřízení objednávky

O vyřízení objednávky informuje automatickým e-mailem. Stav objednávky lze sledovat i v klientském účtu na našich stránkách. V případě překážky u vyřízení objednávky Vás budeme kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.

Expediční lhůta

Expediční lhůta je uvedena u každého jednotlivého výrobku. Pokud je skladem, je to jeden až dva pracovní dny počínaje následujícím dnem od objednávky. U zboží, které není skladem je doba individuální. V případě objednání nedostupného zboží může dojít k prodloužení lhůty. Při platbě převodem začíná běžet expediční lhůta v okamžiku připsání částky na náš účet. Prodejce se zavazuje expedovat zboží v nejkratší možné době.

Forma zásilky

Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje v maximální možné míře jeho poškození. Faktura plnící funkci reklamačního a daňového dokladu bude zaslána do 3 dnů od odeslání na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

Převzetí zboží

Zákazník je povinen zkontrolovat neporušenost obalu. Důrazně nedoporučujeme přebírat zásilky, které nesou zjevné známky poškození.

Zásilku při přebrání důkladně zkontrolujte, pokud nejeví známky poškození. Pokud odhalíte poškození zásilky tak ji nepřebírejte. Zašleme Vám zboží znovu nepoškozené.
Zásilku neotvírejte ostrými předměty (nůžky, nože) a dbejte zvýšené opatrnosti.

Zkontrolujte výrobek co nejdříve po doručení, jestli nejeví známky poškození a je kompletní. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Jestli zjistíte poškození až po převzetí, neprodleně nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky.
Pokud nebude žádná závada oznámená do 3 dnů od doručení, bude považováno, že výrobek byl doručen bez vad.

Doporučení: Pozor na neopatrné rozbalování nožem nebo jinými ostrými předměty. Pokud je obal poškozený, doporučujeme ověřit, jestli nedošlo k poškození samotného sedacího vaku, pokud ano - odběratel je povinen zásilku odmítnout. Vaky jsou zpravidla zasílány ve dvou igelitových obalech, při poškození vnějšího obalu se nic neděje, pokud při přepravě jsou poškozené oba obaly, doporučujeme pečlivě zkontrolovat, jestli není poškozen samotný sedací vak. V případě poškození zásilku odmítněte a kontaktujte nás.

VII. Vrácení zboží bez udání důvodu - spotřebitelé a podnikatelé

Za podnikatele je považován každý, kdo v objednávce zvolí možnost nákupu na firmu a vyplní firemní údaje (název firmy, IČ).
V případě objednávky e-mailem nebo telefonicky uvede jako fakturační údaje IČ firmy. V těchto případech se má za to, že nakupující nakupuje zboží v rámci své podnikatelské činnosti.
V ostatních případech je nakupující považován za spotřebitele.

Vrácení zboží bez udání důvodu - spotřebitelé

V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení zboží. V případě, že jsme uzavřeli smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání poslední části zboží, a v případě, že jsme uzavřeli smlouvu, na základě které Vám budeme zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. Od smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na naše adresy uvedené v e-shopu www.sedaci-pytle.cz nebo potvrzovacích e-mailech).

Formulář pro vrácení zboží naleznete na této adrese https://www.sedaci-pytle.cz/odstoupeni_od_kupni_smlouvy.pdf

Doplňující informace

Zboží nesmí vykazovat známky použití, nesmí být jakkoli poškozeno. Pokud zboží toto nesplňuje, je prodávající oprávněn požadovat náhradu nákladu na opravu zboží, pokud to charakter závady dovoluje. Mechanické poškození látky opravit nelze. U zásilky doporučujeme uvést kontakt a číslo účtu pro vrácení peněz. Peníze zasíláme výhradně na bankovní účet. Zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty. Zboží odeslané nejpozději 14. den ode dne převzetí na adresu prodávajícího bude překontrolováno a následně bude vyplacena částka na číslo bankovního účtu uvedené zákazníkem v zásilce nebo zaslané e-mailem. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.

Vrácení zboží bez udání důvodu - podnikatelé

a) U podnikatelů je možné vrácení zboží v případě, že dodané zboží neodpovídá popisu nebo deklarovaným vlastnostem.
b) V ostatních případech si vyhrazujeme právo odstoupení od kupní smlouvy neakceptovat. V případě, že odstoupení od kupní smlouvy akceptujeme a vrácení zboží umožníme, vrácená částka bude ponížená o náklady na dopravu (zaslání zboží) k odběrateli (zákazníkovi).
Výše nákladu na dopravu je následující:
100 Kč / 1 ks balík standard.
250 Kč / 1 ks balík nadrozměr (nestandard).
při platbě dobírkou +30 Kč. Ceny uvedené bez DPH.
*Uvedený typ balíků (standard/nestandard) je k dispozici v popisu výrobku pod položkou 'typ balíku'.
Odečet nákladu na dopravu se netýká případu v odstavci VIII. a)


VIII. Nepřevzetí zboží bez zjevného důvodu

V případě, že kupující nepřevezme zboží bez zjevného důvodu, náleží prodejci právo požadovat úhradu nákladů vzniklých s expedicí a pokusem o dodání zboží. Typickým příkladem je poštovné v skutečné výši. Neplatí v případě, že zboží bylo nepřevzato nebo odmítnuto ze zjevného důvodu, jako je třeba poškození zásilky nebo výrazné nedodržení dodacího termínu. Prodávající nenese odpovědnost za překážky na straně dopravce, jenž si kupující sám v objednávce zvolil. Kupní smlouva je uzavřena jak na objednané zboží, tak na služby dodání zboží, které prodávající pro kupujícího zajišťuje.

Náklady na dopravu jsou 100 Kč / 1 ks balík standard.
250 Kč / 1 ks balík nadrozměr.

*Uvedený typ balíků (standard/nestandard) je k dispozici v popisu výrobku pod položkou 'typ balíku'.

Záruka a reklamace

Reklamaci můžete jednoduše podat pomocí našeho průvodce centrum podpory klienta - reklamace.

Záruka na zboží zakoupené v internetovém obchodě sedaci-pytle.cz se řídí platnými zákony. Standardní záruční doba pro spotřebitele je 24 měsíců, záruka se vztahuje na všechny vady omezující možnost řádného použití zboží jako jsou třeba povolené švy. Záruka se ale nevztahuje na opotřebování běžným užíváním nebo poškozením způsobeným nesprávným užíváním, například roztržení látky.
V případě podnikatelů prodejce odpovídá ze zákona pouze za vady, které má věc v okamžiku převzetí. Neplatí záruka 24 měsíců.

Reklamace se oznamuje některým z následujících způsobů:

a) e-mailem na adresu obchod@sedaci-pytle.cz

b) telefonicky na čísle 773 635 902

Následně po oznámení reklamace zašlete zboží na níže uvedenou adresu:

ONNET SHOP s.r.o.
Náves 206
735 61 Chotěbuz

K reklamaci připojte popis závady, kontakt na vás a doklad prokazující zakoupení zboží (faktura, výpis z účtu v případě platby převodem nebo kartou)

Po kontrole zboží bude zákazník informován telefonicky nebo e-mailem o výsledku reklamace. V případě splnění podmínek bude zasláno bezvadné zboží na dohodnutou adresu.

V případě potřeby, jsme schopni přijmout reklamaci pouze obalu (vaku bez výplně).

Náhrada nákladů při reklamaci zboží

Na náhradu nákladu při reklamaci (typicky poštovné) mají nárok pouze spotřebitelé. V rámci podnikatelského styku náhradu nákladu při reklamaci zboží tyto obchodní podmínky vylučují. Nelze požadovat žádné kompenzace nákladu v případě, že je reklamace neopodstatněná.

Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 44
110 00 Praha 1

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Zasílání obchodních sdělení a cookies

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

Ochrana osobních údajů

I. Základní ustanovení

1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je ONNET SHOP s.r.o IČ 28586697 se sídlem Na Dolinách 109 735 62 Český Těšín (dále jen: „správce“). 2. Kontaktní údaje správce jsou adresa: Náves 206, Chotěbuz email: obchod@sedaci-pytle.cz telefon: 773 635 902

3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

• plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,

• oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů, výzkumu spokojenosti viz. odst. IX) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,

• Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

2. Účelem zpracování osobních údajů je

• vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,

• zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

3. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. Pokud by docházelo k automatickému individuálnímu rozhodování byl vyžádán s takovým zpracováním výslovný souhlas.

IV. Doba uchovávání údajů

1. Správce uchovává osobní údaje

• po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).

2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

1. Příjemci osobních údajů jsou osoby

• podílející se na dodání zboží (Česká pošta, DPD) / služeb / realizaci plateb (GoPay) na základě smlouvy,

• zajišťující marketingové služby.

2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

VI. Vaše práva

1. Za podmínek stanovených v GDPR máte

• právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR.

• právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.

• právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.

• právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR.

• právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.

• právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

IX. Heureka a ověřeno zákazníky

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.

Reklamační řád a obchodní podmínky jsou v platnosti od 24.1.2024. Změny jsou vyhrazeny.

obchod@sedaci-pytle.cz
+ 420 773 635 902
8.00 - 15.00 hodin
Najdete nás i na MALL.CZ
Venkovní sedací vaky Vaky pro školy Jaký materiál zvolit Jak vybírat sedací vaky Vybíráme sedací vak pro děti
Vaky s potiskem Jak čistit sedací vaky Jak vybrat sedací vak (dle použití) Výrobky s pohankou & jóga Videa sedacích vaků